POWIAT. Kto wystartował do foteli prezydenta, burmistrzów i wójtów?

Paweł Wodniak  |   Fakty  |   2 listopada 2010 17:08
Udostępnij

W powiecie oświęcimskim w zbliżających się wyborach samorządowych wybierzemy prezydenta, czterech burmistrzów i czterech wójtów. Do obsady tych dziewięciu stanowisk startuje 29 kandydatek i kandydatów.

W liczącym 154.335 mieszkańców powicie prawo do głosowania posiadają 125.452 osoby. Najwięcej wyborców jest w Oświęcimiu, gdzie na prezydenta może głosować 33.427 osób, najmniej w Polance Wielkiej – 3.354 osoby.

Miasto Oświęcim

Siedmiu kandydatów stara się o fotel prezydenta Oświęcimia. Najmłodszy z nich to 33-letni członek SLD Paweł Kobielusz, najstarszy jest niezrzeszony w żadnej z partii 57-letni Jacek Grosser. Kolejnymi bezpartyjnymi kandydatami są 48-letni Grzegorz Gołdynia, 54-letni Piotr Kućka i obecny prezydent 55-letni Janusz Marszałek. Prawo i Sprawiedliwość reprezentuje 48-letni Zbigniew Starzec, natomiast Platformę Obywatelską 45-letni Janusz Chwierut.

Gmina Brzeszcze

W gminie Brzeszcze najmłodszym kandydatem jest obecna burmistrz Brzeszcz, 47-letnia Teresa Jankowska. Podobnie jak Jankowska bezpartyjnym jest 48-letni skidzinianin, Mieczysław Zając. PiS reprezentuje 56-letni Jacek Wawro, a Platformę Obywatelską 55-letnia Cecylia Ślusarczyk.

Gmina Chełmek

W Chełmku do walki o fotel burmistrza staje najmłodszy kandydat w całym powiecie i jeden z najmłodszych w całej Polsce, 25-letni bobrkowianin, przedstawiciel PiS Jan Lorek. Również 54-letni gorzowianin Andrzej Saternus z PO, obecny burmistrz Chełmka będzie starał się o kolejną już reelekcję.  Trzecim kandydatem jest 34-letni chełmkowianin Mariusz Sajak z SLD.

Gmina Kęty

Bardzo ciekawie zapowiada się potyczka o fotel burmistrza Kęt. W wyborach zmierzą się dwaj bezpartyjni politycy, pochodzący z Malca: 57-letni Roman Olejarz, obecny burmistrz Kęt i 43-letni Tomasz Bąk. Konkurować z nimi będzie 53-letnia kęczanka Wiesława Drabek-Polek.

Gmina Osiek

Wyborcy, którzy pójdą do głosowania w Osieku i Głębowicach na karcie do głosowania znajdą tylko jedno nazwisko – 58-letniego Jerzego Mieszczaka, obecnego wójta Osieka, członku Polskiego Stronnictwa Ludowego. Nikt więcej nie zgłosił się do walki o stanowisko wójta Osieka.

Gmina Oświęcim

W gminie Oświęcim o stanowisko wójta gminy wiejskiej 61-letniemu babiczaninowi Andrzejowi Bibrzyckiemu, obecnemu wójtowi przyjdzie zmierzyć się z dwoma paniami: 33-letnią Małgorzatą Grzywą ze Stawów Monowskich i 44-letnią Ewą Kubisty z Rajska. Wszyscy kandydaci deklarują brak przynależności do partii politycznych.

Gmina Polanka Wielka

37-letni Mariusz Figura, obecny wójt Polanki Wielkiej zmierzy się z 51-letnim Józefem Kałą, obecnym starostą oświęcimskim, członkiem PSL. Pośród nich do walki stanie 28-letni Władysław Gałgan, podobnie jak Figura bez przynależności do żadnej partii.

Gmina Przeciszów

Józef Klimczyk, obecny wójt Przeciszowa nie stara się o reelekcję. O jego fotel powalczy czworo kandydatów. Z SLD startuje 53-letni Bogdan Cuber z Piotrowic. PiS wystawiło 48-letniego przeciszowianina Romana Gancarczyka, natomiast PSL 39-letniego Tomasza Kosowskiego z Lasu. Do żadnej partii nie należy 50-letnia Zofia Szwed z Przeciszowa.

Gmina Zator

Podobnie jak w Osieku również i w Zatorze nie pojawił się nikt, kto chciałby zmierzyć się w wyborach z obecnie urzędującym włodarzem. 47-letni Zbigniew Biernat, członek PiS nie ma w wyborach kontrkandydata.

Na zdjęciu: Zbigniew Biernat i Jerzy Mieszczak nie mają w swoich gminach kontrkandydatów. Fot. Kamil Szyjka/Paweł Wodniak

Najnowsze realizacje wideo

Komentarze
  • 2 listopada 2010 18:26

    Katherina87

    A co taki młody kandydat na burmistrza gminy Chełmek może zaproponować swoją osobą ? Za mało przeżył na tym świecie by brać się za rządzenie gminą. Czy ta osoba wie w ogóle co to znaczy urząd burmistrza ? Wątpię, niech lepiej pozostawi to stanowisko dla ludzi bardziej doświadczonych od niego, a on co najwyżej niech zastartuje na radnego jak oczywiście wybierze go jego okręg wyborczy.

  • 2 listopada 2010 20:17

    Anonim

    Katerina, ty czytaj nie tylko pisz. Chełmek jest jedną z najlepiej rządzonych gmin w powiecie. Choćby na tym portalu możesz posylabizować co nieco o Chełmku.

  • 2 listopada 2010 20:36

    Anonim

    Katherina ma rację. Lorek jest za młody na burmistrza. Kpiarzu Ty też masz rację, Chełmek jest bardzo dobrze zarządzany, ale przez Saternusa, a raczej jego doskonałych doradców.

  • 2 listopada 2010 21:51

    Anonim

    Co zrobił Saternus w GMINIE chełmek a nie samym Chełmku? Nic! Dlatego, że całą kase władował w Chełmek. a gorzów i bobrek ? Co z tego, że młody? jakoś cały polski rząd jest z ludzi „dojrzałych” a hu… robią!
    Lorek na prezydenta!!

  • 2 listopada 2010 22:25

    Anonim

    Przepraszam Cię Janku bardzo, ale chociażby przykład Gorzowa: Nowe chodniki, lepsze drogi, położenie w niektórych asfaltu, umocnienie wałów itd.

  • 3 listopada 2010 00:48

    Anonim

    Nieraz piszę jakieś komentarze poprawiające różne błędy które zawsze się zdarzają, redakcja publikuje komentarz, poprawia błąd, pisze następny komentarz ze słowem dziękuje i jest ok. Ale na nieomylnych faktach inne standardy zachowania widzę. Cóż, jaka redakcja takie standardy.

  • 3 listopada 2010 01:43

    Anonim

    To przykre że w Osieku i Zatorze nie znaleźli sie kontrkandydaci. O ile w Zatorze to zrozumiałe w perspektywie napływu środków do budżetu to w Osieku już nie. Zwłaszcza że jeżeli wójt z Osieka nadal będzie tak zadłużał tow następnych wyborach z Osieka nie bedzie już co zbierać. Naszczęście mieszkańcy jeszcze w referendum mogą powiedzieć nie panu wójtowi

  • 3 listopada 2010 11:14

    Anonim

    Uważam, że powinien wygrać Janek, starzy już byli u waładzy i niewiele zrobili, dajmy szanse młodym osobom z nowymi świeżymi pomysłami, inaczej dalej będzie tak samo, będziemy narzekać i gnić w tych wszystkich układach i nic sie nie zmieni.

  • 3 listopada 2010 11:14

    Katherina87

    Kpiarz ja czytaj lepiej od Ciebie, gmina Chełmek jest tak dobrze rządzona tylko za zasługą Saternusa, a nie sądzę by tak samo było za szanownego pana Lorka, gdyż tej osobie brakuje doświadczenia. Po wyborze pana Lorka najlepszym wyjściem będzie wyprowadzka z gminy Chełmek po wątpię czy po jego rządach gmina coś zyska.

  • 3 listopada 2010 11:27

    Anonim

    Własnie Katherina młody chce do przodu i nie patrzy jak było za komuny !! Saternus niby pobudował pare rzeczy ale jakim kosztem ?? dług Gminy sięga kilku milionów !! Nagrody odbiera ale kto te nagrody przyznaje ?? ktoś kto nie mieszka w Chełmku i nie wie jak naprawdę jest, wiec wybacz ale dość ludzi z PRLu !! czas na młodych. Saternus jest z PO mieli zrobić Irlandię to niech pójdą jej przykładem i odmłodzą ekipę rządzącą!! tak jak Irlandia

  • 3 listopada 2010 11:38

    Anonim

    Janek jest młody, inteligentny i ambitny jako burmistrz mógłby wiele zrobić dla naszej gminy

  • 3 listopada 2010 11:46

    Anonim

    Hmmm Co do młodego Lorka mam mieszane uczucia aczkolwiek może się sprawdzić na tym stanowisku. Dużo prawdy w komentarzach jest odnośnie Chełmka i zagospodarowania pieniędzy w tej mieścinie, Gorzów z racji pochodzenia Burmistrza jest dobrze utrzymany ale nie można tego powiedzieć o Bobrku no ale cóż może inny włodarz to zmieni. Ja osobiście jestem bardzo zainteresowany tym co się stanie w Gminie Oświęcim, obecny wójt dostał kontrkandydata pod osobą dwóch kobiet Pierwsza z nich chce oprzeć swoją pracę o fundusze unijne których niestety w gminie brakuje, zaś druga jak dla mnie jeszcze zbyt mało sie określiła. Obie z nich są bardzo mało znane w Gminie praktycznie w ogóle nie są znane, zobaczymy więc jak sie sytuacja rozwiąże ale prorokuje kolejną kadencje obecnemu Wójtowi Andrzejowi Bibrzyckiemu, no chyba że będzie niespodzianka

  • 3 listopada 2010 12:20

    Anonim

    @DC
    Że niby chodniki w Gorzowie? gdzie na ulicy Oświęcimskiej? chciałbym tylko przypomnieć że masz tego chodnika pewnie jakieś 1000m do tego był budowany w ciągu ostatnich 6 lat. Pamiętam jak przed ostatnimi wyborami było go jakieś 100m. Nowe drogi? że niby jakie? mówisz o gorzowskiej która jest pod jurysdykcją powiatu? czy o oświęcimskiej która należy do gminy tylko od wiaduktu do skrzyżowania z gorzowską? bo innymi nikt nie jeździ. Profesjonaliści?? jaki profesjonalista bierze inwestycje za 10 mln której nie ma z czego pokryć przy zadłużeniu 35 mln zł.
    @Katherina87
    Młody znaczy zły? znaczy jeśli jesteś osobą młodą nie nadajesz się do niczego bo nie masz znajomości i powiązań ale to że może cię charakteryzować innowacyjność, i choćby wyższe wykształcenie. Nie zapominajmy że obecna władza jest na poziomie Technikum. Wg mnie czas na zmiany i to zmiany z przyszłością. Wiele jest ludzi młodych w gminie i obecna władza nie wie co zrobić by im żyło się dobrze

  • 3 listopada 2010 12:52

    Anonim

    myśle że młodzi kandydaci są ok bo mogą wnieść świerze pomysły do gminy być może lepiej wysłuchać i lepiej realizować plany. Niejeden młody człowiek jest mądrzejszy i ma lepszy pogląd na świat od starszego człowieka więc nie wysnuwajcie pochopnych wniosków i dajcie dojść do władzy młodym a nie tylko wszechobecnie panującej „mafii…”

  • 3 listopada 2010 16:53

    Anonim

    A ja powiem tak- jako osoba, która miała do czynienia z Urzędem Miejskim w Chełmku mogę napisać z czystym sumieniem nie ubliżając nikomu, że obecny pan burmistrz jest „przereklamowany” poza tym zna słowo populizm, wie dobrze jak się wypromować i przypisać sobie zasługi choć nie zawsze tak jest (nie będę się wdawać w szczegóły). Na stronie UM Chełmka widnieje informacja, że Chełmek uzyskał nagrodę i że mieszka się w nim dobrze a porównajcie sobie z badaniami przeprowadzonymi przez fachowców: http://chelmek.info/?p=2839 wiec komu w końcu żyje się dobrze w Chełmku?
    Uważam, że nadszedł czas na zmiany, a bycie burmistrzem przez 3 kadencje to wystarczająco długo, teraz niech wykażą się młodzi, którzy mają dużo pomysłów i zapał, by je realizować. Zgadzam się z tym co napisał Misiek- jeśli w Chełmku mają mieszkać młodzi ludzie to powinniśmy mieć młodą władzę, która zna problemy młodych. Co z tego, że inwestuje się w drogi i chodniki skoro nie powstają ani nowe mieszkania ani miejsca pracy?
    To są powody dla których na pewno zagłosuje na Janka Lorka

  • 3 listopada 2010 18:03

    Anonim

    Katherina87 to wysiadasz, wypadasz – kto ci płaci? Droga w Gorzowie? Interesujące, ale jakoś cały czas jeżdżę główną ulicą po dziurach, to samo w Bobrku. Oświęcimska,Gorzowska,Nadwiślańska – najważniejsze i w ógole nie zrobione. Zamiast chodników zrobili by najpierw porządny asfalt! Młody patrzy globalnie, ma pracę, zna wielu ludzi, i do tego jest ARCHITEKTEM więc ogarnia temat. a stare dziadki chcą się nachapać i hu.. .robic!

  • 3 listopada 2010 20:35

    Anonim

    Witam,
    Zacytuje waznaosobistość z PO – Janusz Sepioł
    „Samorządowcy”ze stażem” wykonali wielką pracę. Zbudowali wodociągi i kanalziacje, utworzyli nową sieć szkół, wyposażyli je w sale gimnastyczne, poprawiali drogi i wyremontowali domy strażaków” Hm czy to wszystko mozna zaliczyć dla obecnej władzy? cytuje dalej. ALE ten typ projektów stał się rutyną lub zamknietym rodziałem. Teraz zadania i wyzwania są nowe: wspieranie sektora MŚP 9małych i średnich przedsiebiorstw), gospodarka społeczna, przeciwdziałanie wykluczeniu, opieka paliatywna, technologie informatyczne, nowe metody i treści edukacyjne, instytucje społeczeństwa obywatelskiego itd. coraz mniej potrzebny jest szef-inzynier , coraz bardziej inżynier społeczny – tym drugim jest JAN LOREK

  • 3 listopada 2010 21:10

    Anonim

    a co myślicie o kandydatach z Przeciszowa?

  • 3 listopada 2010 21:47

    Anonim

    W Chełmku wszyscy głosują na Jana Lorka!!!!!!!!!!!
    Jan Lorek to najlepszy kandydat :):)

  • 4 listopada 2010 07:29

    Anonim

    Nadszedł czas na młodego z zapałem, koniec z cenzurowanie prasy (Echo Chełmka) Mieszkańcy chcą rzetelnych informacji a nie pisanie co to niby dobrego pan burmistrz zrobił a efektów nie widać. Jak się ktoś burmistrza zapyta o ulicę Mickiewicza to odp krótka Urząd nie jest winny – to jest pytanie kto podpisał umowę ?? – Urząd. Saternus wypiera sie wszystkich złych rzeczy, nie dba o pracę dla mieszkańców gminy tylko o to by zdobyć tam jakiś laur. – JAN LOREK mój Kandydat !!

  • 4 listopada 2010 07:31

    Anonim

    Katherina87 to wysiadasz, wypadasz – kto ci płaci? Droga w Gorzowie? Interesujące, ale jakoś cały czas jeżdżę główną ulicą po dziurach, to samo w Bobrku. Oświęcimska,Gorzowska,Nadwiślańska – najważniejsze i w ógole nie zrobione. Zamiast chodników zrobili by najpierw porządny asfalt! Młody patrzy globalnie, ma pracę, zna wielu ludzi, i do tego jest ARCHITEKTEM więc ogarnia temat. a stare dziadki chcą się nachapać i hu.. .robic!

    Popieram !! ludzie żyjący w PRL pchający się do władz są przekupni i myślą jak tylko dla siebie zarobić!!

  • 4 listopada 2010 10:28

    Anonim

    Nadszedł czas na młodego z zapałem, koniec z cenzurowanie prasy (Echo Chełmka) Mieszkańcy chcą rzetelnych informacji a nie pisanie co to niby dobrego pan burmistrz zrobił a efektów nie widać. Jak się ktoś burmistrza zapyta o ulicę Mickiewicza to odp krótka Urząd nie jest winny – to jest pytanie kto podpisał umowę ?? – Urząd. Saternus wypiera sie wszystkich złych rzeczy, nie dba o pracę dla mieszkańców gminy tylko o to by zdobyć tam jakiś laur. – JAN LOREK mój Kandydat !!

    Bartku Echo Chełmka jest gazetą samorządową, więc jak będzie jan lorek burmistrzem to będzie tak samo wydawana jak za Saternusa, czyli same pochwały itd. Nie wierz w cuda, ze jak lorek będzie to przeczytasz krytykę władzy, bo się przeliczysz.

  • 4 listopada 2010 14:26

    Anonim

    Miejmy nadzieje ze Kała wygra w Polance i zozprawi sie z tym co teraz tam sie dzieje.. polanka bedzie znów ozyje.

  • 4 listopada 2010 17:08

    Katherina87

    Mówcie co chcecie ja zdania nie zmienię na burmistrza powinna startować osoba starsza wiekowo, która ma jakąś życiową wiedzę popartą praktyką.

  • 4 listopada 2010 17:10

    Katherina87

    Katherina87 to wysiadasz, wypadasz – kto ci płaci? Droga w Gorzowie? Interesujące, ale jakoś cały czas jeżdżę główną ulicą po dziurach, to samo w Bobrku. Oświęcimska,Gorzowska,Nadwiślańska – najważniejsze i w ógole nie zrobione. Zamiast chodników zrobili by najpierw porządny asfalt! Młody patrzy globalnie, ma pracę, zna wielu ludzi, i do tego jest ARCHITEKTEM więc ogarnia temat. a stare dziadki chcą się nachapać i hu.. .robic!

    Sądzisz, że sadzając Lorka na krześle burmistrza doczekasz się nowej drogi ? Proste pytanie kto płaci Tobie za popieranie wymienionego kandydata ?

  • 4 listopada 2010 20:00

    Anonim

    czy urzędnicy państwowi (MSWiA) mogą brać udział w kampanii wyborczej?

  • 4 listopada 2010 20:03

    Anonim

    Katherina doświadczenia życiowego ?? co ty wiesz o ludziach ?? Saternus jest doświadczony w bajerowaniu i zadłużaniu gminy !! miał 12 lat by coś zmienić i co zrobił ?? gmina ma dług którego nawet 5 kolejnych burmistrzów nie zmieni ale potrzeba kogoś kto nie będzie brał kredytów na każdą rzecz czasem trzeba sie wstrzymać, teraz mu podziękujemy za to że gmina to jeden wielki dług finansowy.

  • 4 listopada 2010 20:35

    Anonim

    PLASTUŚ – JAN LOLEK burmistrzem. Czy ktoś to widział??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PLASTUŚ będzie drzewa malował!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4 listopada 2010 21:10

    Anonim

    Katherina doświadczenia życiowego ?? co ty wiesz o ludziach ?? Saternus jest doświadczony w bajerowaniu i zadłużaniu gminy !! miał 12 lat by coś zmienić i co zrobił ?? gmina ma dług którego nawet 5 kolejnych burmistrzów nie zmieni ale potrzeba kogoś kto nie będzie brał kredytów na każdą rzecz czasem trzeba sie wstrzymać, teraz mu podziękujemy za to że gmina to jeden wielki dług finansowy.

    Tak. Można się spodziewać, że lorek to dopiero mógłby narobić długów. gość, któremu wydaje się, że wie jak wydawać kasę może tylko stracić. Przynajmniej ja podziękuję Saternusowi za rozwój gminy. Bo trzeba umieć dostrzec dobro, a nie tylko zło. Myślę że od lorka lepszy jest Sajak

  • 4 listopada 2010 21:19

    Katherina87

    Katherina doświadczenia życiowego ?? co ty wiesz o ludziach ?? Saternus jest doświadczony w bajerowaniu i zadłużaniu gminy !! miał 12 lat by coś zmienić i co zrobił ?? gmina ma dług którego nawet 5 kolejnych burmistrzów nie zmieni ale potrzeba kogoś kto nie będzie brał kredytów na każdą rzecz czasem trzeba sie wstrzymać, teraz mu podziękujemy za to że gmina to jeden wielki dług finansowy.

    Bartek nie przesadzaj, pomimo rzekomych długów o jakich mówisz wiele innych dobrych rzeczy zrobił dla gminy. Spójrz jak zmieniła się gmina za jego kadencji. Sądzisz, że akurat inny burmistrz nie weźmie kredytu to jest wątpliwe. Podziękuj sam mu za długi, ja podziękuje za te dobre strony jego kandydatury.

  • 4 listopada 2010 21:20

    Katherina87

    Lala masz rację to nie za dobry kandydat na burmistrza.

  • 4 listopada 2010 21:41

    Katherina87

    Katherina doświadczenia życiowego ?? co ty wiesz o ludziach ?? Saternus jest doświadczony w bajerowaniu i zadłużaniu gminy !! miał 12 lat by coś zmienić i co zrobił ?? gmina ma dług którego nawet 5 kolejnych burmistrzów nie zmieni ale potrzeba kogoś kto nie będzie brał kredytów na każdą rzecz czasem trzeba sie wstrzymać, teraz mu podziękujemy za to że gmina to jeden wielki dług finansowy.

    Tak. Można się spodziewać, że lorek to dopiero mógłby narobić długów. gość, któremu wydaje się, że wie jak wydawać kasę może tylko stracić. Przynajmniej ja podziękuję Saternusowi za rozwój gminy. Bo trzeba umieć dostrzec dobro, a nie tylko zło. Myślę że od lorka lepszy jest Sajak

    Popieram Cię. Masz rację w tym co mówisz. Szkoda, że tak mało osób ma podobne zdanie do Twojego.

  • 5 listopada 2010 07:19

    Anonim

    A próbowałaś coś z nim załatwić ?? na głupi podpis trzeba czekać miesiącami bo p.S. siedzi na kawie a wszystko za niego robi pan Skrzypiński i to jemu trzeba dziękować nie Saternusowi, Saternus zamknął przedszkole na brzozowej za urzędem, wymyślił sobie rynek z ratuszem !! a po co to komu ?? niech zajmie sie strefą przemysłową a nie rynkiem chełmek jest za małym miastem na rynek, a do tego jego pensja jest taka jak prezydenta Krakówa a porównaj Kraków ok 900 000 mieszkańców + studenci!! Chełmek ok 9000 mieszkańców, za co tą pensje bierze ?? co dobrego zrobił że Krakowską wyremontował ?? jakbyś zajrzała w plany to większość dróg i chodników były z zalecenia wojewody i GDDKiA. a do pracy urzędu jest wiele zastrzeżeń, ciężko jest coś załatwić szczególnie jak podpis na jakimś dokumencie ma złożyć twój Saternus. po 3 kadencjach nie ma wiekszego sukcesu dlatego powinien wejść ktos młody na jego miejsce a mówienie że młody mało przeżył to g… prawda bo właśnie tacy mają chęci coś zrobić a nie siedzieć i czekać aż ktoś coś zaproponuje, wystarczy przejść się na sesję gminy i odrazu widać chaos nie potrafią dobrze spisać ustawy i mało który zna się na przepisach.

  • 5 listopada 2010 08:43

    Anonim

    Gratuluję Chełmkowianom (tak się o Was mówi?) zaangażowania. Oświęcimscy kandydaci jakoś żadnej reakcji nie wzbudzili, co i nie dziwota, bo nie wśród nich ani jednej OSOBOWOŚCI.

  • 5 listopada 2010 10:48

    Anonim

    Bartku źle trafiłeś bo akurat jestem częstym klientem urzędu i nigdy nie miałem z Saternusem problemów. Wypominasz mu zarobki, a przecież lorek jak zostanie burmistrzem to będzie zarabiał tyle samo! Ok zapał ma, ale jak przyjdzie mu się zmierzyć z rzeczywistością to pewnie padnie. Trzeba umieć się z kasą obchodzić, a gdzie on się miał tego nauczyć?

  • 5 listopada 2010 11:12

    Anonim

    bartek1511, nie kilku milionów długu ma chełmek ale ponad 30mln (jakoś 30 z hakiem, ale tyle odsetek jest, że co miesiąc ta liczba przestaje być aktualna).
    Dodam, że budżet gminy w kategorii dochody to 24 mln zł.
    Powodzenia dla nowego burmistrza, bo przez całą kadencję będzie spłacał długi Saternusa aż go na taczkach wywiozą a Saternus będzie w tym czasie zajmował się zadłużaniem powiatu.

  • 5 listopada 2010 12:08

    Anonim

    Pawello kłamiesz, sprawdziłem. Nie ma takiego długu. Nawet nie może mieć. Doucz się i wymądrzaj dopiero.

  • 5 listopada 2010 16:23

    Katherina87

    Do: Bartek1511
    Coś Ci bardzo podpadł pan S. Ale chyba tylko Tobie i chyba tylko Ty czekałeś wieczność na załatwienie sprawy, bo ja jakoś nie narzekam na opieszałość władzy. Skąd pomysł, że akurat młody coś zmieni raczej nie, a wpadnie w jeszcze większe długi niż są, które spłacać będą Twoje dzieci i wnuki, więc skończmy temat, który do niczego nie prowadzi.

  • 5 listopada 2010 16:25

    Katherina87

    Oświęcimianka nasi kandydaci wzbudzają reakcje bo na trzech kandydatów jest tylko jeden wart zagłosowania. Marny wybór mamy w tym roku.

  • 5 listopada 2010 17:28

    Anonim

    Najwyższy czas na zmiany a DC powiedz mi gdzie niby Saternus wcześniej miał się nauczyć Obchodzić z pieniędzmi ?? znam ludzi co z nim pracowali i każdy o nim mówił że krętacz i nierób, zasługi w tej gminie ma pan Skrzypiński nie Saternus, Skrzypiński jest z młodego pokolenia i na takich trzeba stawiać, idź do Saternusa i zapytaj się go w jaki sposób sie pozyskuje środki na cokolwiek. nie powie ci bo on nie wie.

  • 5 listopada 2010 19:42

    Anonim

    bartek cały czas próbujesz mi wmówić że czegoś nie wiem, ale się mylisz. wielokrotnie rozmawiałem z saternusem i uwierz mi, zawsze był zorientowany w temacie. Ciekawe tylko będzie co będziecie mówić, gdy zostanie starostą.

  • 8 listopada 2010 07:19

    Anonim

    Jak zostanie Starostą to Chełmek może być biedny jeśli nie bedzie burmistrzem ktoś kogo on by typował.
    Saternus umie bajerować, przedszkole zamknął koło urzędu bo myslał że sprzeda i zarobi ale na szczęście pan Sajak się wtrącił. teraz napisali rezolucje , że w Chełmku nie ma problemu z brakiem miejsc w przedszkolach !! tyle ze dużo ludzi nie mogło posłać dzieci bo brakło akurat miejsc, ale lepiej zniwelować problem niż go rozwiązać

  • 8 listopada 2010 17:35

    Katherina87

    Sajak pokazał jaką ma dużą wiedzę o szkołach w Chełmku na chelme.info. Co tam zaprezentował to śmiech na sali.


Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu, wpisu, obiektu. Informujemy, że oprogramowanie rejestruje dane osoby komentującej (IP, czas), które na wniosek prokuratury, sądu lub policji mogą zostać przekazane celem ścigania sprawców czynów sprzecznych z prawem.

Więcej informacji w regulaminie komentarzy.

close