OŚWIĘCIM. Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy w „Jedynce”

Paweł Wodniak  |   Fakty  |   20 czerwca 2010 11:36

W Szkole Podstawowej nr 1 w Oświęcimiu zakończył się drugi etap projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”. Uczniowie klasy I a brali udział dodatkowych w zajęciach rozwijających inteligencję.

– Zajęcia miały na celu rozwój inteligencji wielorakich według Howarda Gardnera, ze zwróceniem uwagi na indywidualność każdego dziecka, wykorzystanie jego mocnych stron do wszechstronnego rozwoju osobowości i indywidualnych zdolności oraz zdobywanie nowych umiejętności poprzez zabawę – mówi Małgorzata Dziubek, realizatorka projektu.

Dzieci pracowały w w trzech tzw. ośrodkach zainteresowań, wykorzystując bogatą bazę pomocy dydaktycznych otrzymanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu mali oświęcimianie wraz ze swoimi koleżankami i kolegami z klasy I a Szkoły Podstawowej w Jawiszowicach uczestniczyli w wycieczkach do Muzeum Chleba w Krakowie, Muzeum Techniki w Krakowie oraz Planetarium w Chorzowie.

– Efektem końcowym uczestnictwa dzieci w tej edycji Projektu niosącej tytuł „To właśnie JA” był pokaz umiejętności oraz multimedialny – dodaje nauczycielka.

Na zdjęciu: Dzieci wzięły udział dodatkowych w zajęciach rozwijających inteligencję. Fot. SP nr 1. {loadposition tekst2}